POCZĄTEK
jak zacząć?
jak zacząć?
1. Przed rejestracją, bądź po niej, należy zapoznać się z regulaminami obowiązującymi na forum.
2. By jak najszybciej odnaleźć się w realiach warto zajrzeć do działu fabuła i realia, gdzie odnajdziemy treści wyjaśniające całokształt uniwersum i jego składowe.
3. Kolejnym punktem do odwiedzenia jest dział mechaniki. Poznasz tam wszystkie tajniki, które będą ci potrzebne do rozgrywki.
4. Wiedza w pigułce? Proszę bardzo - FAQ.
2. By jak najszybciej odnaleźć się w realiach warto zajrzeć do działu fabuła i realia, gdzie odnajdziemy treści wyjaśniające całokształt uniwersum i jego składowe.
3. Kolejnym punktem do odwiedzenia jest dział mechaniki. Poznasz tam wszystkie tajniki, które będą ci potrzebne do rozgrywki.
4. Wiedza w pigułce? Proszę bardzo - FAQ.
KONSTRUKCJA POSTACI
głowa, szyja, tułów...
głowa, szyja, tułów...
1. Jeśli bitwy, wojny, eksplorowanie labiryntów są czymś, co olewa twoje poliki czerwienią, skup się na rozwoju klasy oraz profesji. Oprócz powyższego, rozgrywkę regulują statystyki, które czarno na białym ukazują możliwości postaci. Warto zapoznać się z opisem energii oraz HP, a także akcji i ruchów. Jeśli nie wiesz jaką klasę lub profesję wybrać, mimo przeczytania opisów, prześledź temat skilli.
2. Umiejętności pasywne to jedna z wielu dróg na rozwój postaci. Nie są konieczne do satysfakcjonującej rozgrywki, jednak znacznie ją ułatwiają. Rozwiązanie to zostało stworzone z myślą o tych, którzy nie przepadają za ryzykiem i bardziej niż liczenie w kalkulatorze, preferują spokojną rozgrywkę opartą na kostkach. Umiejętności dodatkowe za szereg udogodnień i są jedną z form zarobku. W celu zwiększenia rotacji przedmiotów rozbiliśmy umiejętności na wykonawcze i pozyskiwawcze. Dla przykładu, alchemik stworzy miksturę, jednak potrzebuje w celu jej wykonania specjalnej rośliny, którą pozyskać dla niego może zbieracz. Warto zwrócić uwagę na to, że decydując się na rozwijanie tej formy, większość przedmiotów należy stworzyć w specjalnym dziale. Przy tej okazji, warto zwrócić uwagę na surowce oraz strefy występowania.
2. Umiejętności pasywne to jedna z wielu dróg na rozwój postaci. Nie są konieczne do satysfakcjonującej rozgrywki, jednak znacznie ją ułatwiają. Rozwiązanie to zostało stworzone z myślą o tych, którzy nie przepadają za ryzykiem i bardziej niż liczenie w kalkulatorze, preferują spokojną rozgrywkę opartą na kostkach. Umiejętności dodatkowe za szereg udogodnień i są jedną z form zarobku. W celu zwiększenia rotacji przedmiotów rozbiliśmy umiejętności na wykonawcze i pozyskiwawcze. Dla przykładu, alchemik stworzy miksturę, jednak potrzebuje w celu jej wykonania specjalnej rośliny, którą pozyskać dla niego może zbieracz. Warto zwrócić uwagę na to, że decydując się na rozwijanie tej formy, większość przedmiotów należy stworzyć w specjalnym dziale. Przy tej okazji, warto zwrócić uwagę na surowce oraz strefy występowania.
Uwaga!
Żadna z dróg się nie wyklucza. Można być zarówno wojownikiem, jak i krawcem.
Żadna z dróg się nie wyklucza. Można być zarówno wojownikiem, jak i krawcem.
OŻYWIENIE
Magiczne zaklęcie i...puf!
Magiczne zaklęcie i...puf!
1. Jeżeli zapoznałeś się z konstrukcją postaci, a wciąż brak ci pomysłu na to, kogo odgrywać, skieruj się do poszukiwań. Być może ktoś szuka właśnie ciebie?
2. By w całości cieszyć się z dobrodziejstw gry należy złożyć podanie, które ma ściśle określony wzór.
3. Absolutnie ważne jest założenie tematów w rozliczeniach. Instrukcje odnajdziesz w każdym z poddziałów.
4. Warto utworzyć temat w skrzynce odbiorczej. Nie jest to jednak konieczne.
5. Jeśli wizja dzielenia się wyglądem postaci nie jest tym, czego pragniesz, zgłoś rezerwację.
2. By w całości cieszyć się z dobrodziejstw gry należy złożyć podanie, które ma ściśle określony wzór.
3. Absolutnie ważne jest założenie tematów w rozliczeniach. Instrukcje odnajdziesz w każdym z poddziałów.
4. Warto utworzyć temat w skrzynce odbiorczej. Nie jest to jednak konieczne.
5. Jeśli wizja dzielenia się wyglądem postaci nie jest tym, czego pragniesz, zgłoś rezerwację.
ROZWÓJ POSTACI
od zera do bohatera
od zera do bohatera
1. Odbywa się on poprzez inwestowanie PD (punkty doświadczenia) w statystki, rozwój klasy oraz profesji, a także umiejętności pasywne. Punkty doświadczenia można zdobyć poprzez wykonywanie misji. Dla osób, które preferują wykonywanie zadań w towarzystwie przygotowaliśmy instancje. Oprócz tego, PD można otrzymać za prowadzenie fabuł, pojedynków, prowadzenie misji oraz instancji, a także z eventów czy wydarzeń.
2. Niemal każdy przedmiot zdobyty podczas rozgrywki można spieniężyć. Ofertę sprzedaży można złożyć w giełdzie.
3. Zakupienie ekwipunku, to także prosta sprawa, wystarczy umieścić post w sklepie z wyposażeniem (dostępny niemal w każdym mieście). Warto zaznaczyć, że przedmioty zakupione na start, tj. wraz z założeniem kp, nie podlegają tej zasadzie. Wystarczy je wpisać.
4. Jeżeli marzy ci się własny, autorski skill, koniecznie zajrzyj tutaj. W przypadku przedmiotów tu
5. Chcesz się rozerwać? Wpadnij do Gry i zabawy. A może potrzebujesz avatara? Zajrzyj do avatarni i poproś o niego. ;)
2. Niemal każdy przedmiot zdobyty podczas rozgrywki można spieniężyć. Ofertę sprzedaży można złożyć w giełdzie.
3. Zakupienie ekwipunku, to także prosta sprawa, wystarczy umieścić post w sklepie z wyposażeniem (dostępny niemal w każdym mieście). Warto zaznaczyć, że przedmioty zakupione na start, tj. wraz z założeniem kp, nie podlegają tej zasadzie. Wystarczy je wpisać.
4. Jeżeli marzy ci się własny, autorski skill, koniecznie zajrzyj tutaj. W przypadku przedmiotów tu
5. Chcesz się rozerwać? Wpadnij do Gry i zabawy. A może potrzebujesz avatara? Zajrzyj do avatarni i poproś o niego. ;)
Jeśli jest jakaś kwestia, która mimo wszystko cię nurtuje, opisz ją w dziale support lub poproś kogoś o pomoc.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|