IMIĘ I NAZWISKOClaire Starkweather–White
NICKTrinity
WIEK26.06.2027 [15 lat]
PŁEĆDziewczę
WZROST155 cm
WAGA43 kg
WYGLĄD
Na jasnej plamie twarzy jako pierwsze uwagę przyciągają oceniające, niebieskie oczy, jednak ich kolor różni się w zależności od padania światła, oscylując pomiędzy czystym błękitem a granatowym (czyli od niebieskiego z Twittera po niebieski Facebooka, mówiąc ludzkim głosem). W oprawie złotobrązowych rzęs i brwi zdecydowanie deklasują zadarty nosek czy ładne usta i tylko opadające błyszczącymi falami, sięgające talii włosy mogą w słońcu przyćmić to wrażenie. Choć jej naturalny kolor to złocisty blond, pierwszą rzeczą, której podejmie się po odebraniu stworzonych wyglądów będzie z pewnością ponowna zmiana barwy w okolice lazuru.
Jest średniego wzrostu jak na swój wiek, a niskiego w stosunku do ogółu. Sylwetkę ma bardzo szczupłą, zawsze wyprostowaną, zaś skórę bladą od wiecznego pozostawania w pomieszczeniach, choć od hybrydowych paznokci u stóp po każdy puszysty włos na głowie jest zadbana, a nawet wręcz „zrobiona”. Nieczęsty śmiech ma perlisty, a głos niski, choć niezapadający w pamięć, o słyszalnie angielskim akcencie. Chadza lekko, jakby tańczyła, choć gdy ma powód do radości (zwykle nie ma) – podskakuje jak małe dziecko.
UBIÓR
Z dostępnych zasobów Inventory wybrała jak najzwyczajniej wyglądające ubrania – ona nie z tych, co jak w filmach fantasy biegają w samych stanikach, trzymających się chyba na magię i ślinę. Równocześnie skorzystała z dobrodziejstw wirtualnej rzeczywistości i ten jeden raz zignorowała określenia tak praktyczne jak „wygodny” czy „łatwo w niej biegać”. Gołębioszara, plisowana spódnica do kostek szeleści na wietrze i przy każdym kroku, zaś biały top z przyjemnego, elastycznego materiału miło opina ciało, nawet jeśli dekolt w łódkę śmiało odkrywa ramiona, a reszta bluzki zakrywa zdecydowanie zbyt małą ilość żeber. Prezencji w felerny dzień dopełniły włosy splecione w koronę i skórkowe trzewiki. No i para opalizujących skrzydeł ważki, które zostały wydropione jakiś czas temu przez jej kuzynkę, a teraz leniwie poruszają się przy plecach dziewczyny.
Co do gustów – Claire zwykle wybierać będzie kobiece lub bajkowe stroje, zdecydowanie podkreślające jej dziewczęce atuty, świeżą urodę oraz grzywę lazurowych włosów. Ma dobry, wyuczony gust i zna swoje mocne strony oraz twarzowe kolory. Gra nie gra, jakoś trzeba wyglądać.
CHARAKTER
Dziewczę jest niezwykle, wręcz dziecinnie ciekawskie. Zaszczepiony w niej od małego pęd do wiedzy i życia poskutkował obraniem takiej, a nie innej ścieżki, tylko potęgując wrodzoną inteligencję. Z powodu tejże zamiast czuć się wyobcowana, jak reszta za mądrych dzieciaków, ta zuchwała Angielka po prostu przyjmuje do wiadomości swoją wyjątkowość, nazbyt często też okazując to innym. Można śmiało stwierdzić, że wrodzone zdolności połączone z pochodzeniem z „dobrego domu”, a pociągające za sobą życie pełne możliwości i pozbawione ograniczeń zwykłych szaraków, stworzyło osóbkę pełną ambicji, pewności siebie i przeświadczoną, że stoi ponad większością ludzi.
Równocześnie wobec siebie jest niezwykle krytyczna. Aroganckie obycie i wyniosłość mają uzasadnienie w jej niezwykłej inteligencji, tak więc nie toleruje błędów, a porażki rozkłada na części pierwsze, by – jak to naukowiec – na przyszłość lepiej się przygotować. W sytuacjach podbramkowych nie szuka na siłę zwady, bo ceni się na tyle wysoko, że woli ustąpić niż prowadzić bezcelowy spór czy zostać zraniona w walce, w której nie ma wyraźnej przewagi. W końcu ktoś mający niezachwianą, uprzywilejowaną pozycję nie musi na każdym kroku jej udowadniać. Korona jej z głowy nie spadnie.
Codzienne usposobienie Claire to z kolei wypisz, wymaluj obraz burkliwego, wiecznie marudnego Kota Grumpiego. Zawsze ma coś do powiedzenia i zawsze znajdzie piekielną ripostę, choć zwykle są to bezcelowe sarkania lub groźby rzucane w kierunku członków zespołu. Pomimo całej wyniosłości i zmęczenia otaczającym ją szarym tłumem jest żywym charakterem, podejmującym inicjatywę i snującym plany. Na misję nie ruszy bez obmyślonej taktyki, albo choćby jej zarysów. Myśli w przód, także za innych, a w ogóle to najlepiej gdyby się jej słuchali, bo przecież wie najlepiej. Jako naukowiec uznaje rozum ponad serce i nie znalazła się jeszcze w tak wyjątkowej sytuacji, by to emocje wzięły górę. Jednak jak to nastolatka – nawet jeśli genialna – jest humorzasta i zdarza się, że wytrącają ją z równowagi zupełnie banalne rzeczy.
A jednak pomimo słodkiej buzi i błyskotliwej inteligencji trudno jest z nią wytrzymać. Dzień w dzień żałuje, że utknęła w tej Absurdalnej Grze, a jeszcze bardziej, iż trafiła tam jako support, który do progresu potrzebuje innych graczy. Obecnie jej priorytetem jest pozyskanie siły lub możliwości, by jak najszybciej wydostać się z gry i zamiast głupotami, zająć się sprawami, które zostawiła w realu.
CZĘŚĆ MECHANICZNA
WIDOCZNY EKWIPUNEK
Brak
NIEWIDOCZNY
MISJEEVENTYBrak
Jinzaburo
Moderator techniczny
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
[onlyto=Trinity]
Akceptuję. Bonus za kartę postaci 9PD. Grę zaczynamy w temacie Plac Zamkowy
[/onlyto]
Akceptuję. Bonus za kartę postaci 9PD. Grę zaczynamy w temacie Plac Zamkowy
[/onlyto]
Maku
Support
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Karta Postaci zostaje przeniesiona do Archiwum z racji niedostosowania jej do nowego wzoru.
W przypadku powrotu do rozgrywki, proszę o utworzenie karty postaci od nowa zgodnie z nowym wzorem i umieszczeniem w nim linku do tego tematu.
W przypadku powrotu do rozgrywki, proszę o utworzenie karty postaci od nowa zgodnie z nowym wzorem i umieszczeniem w nim linku do tego tematu.
Sponsored content
Dane osobowe
Poziom
Tytuł
Ranga
Ekwipunek
Multikonta
UP
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|